Monday, September 10, 2012

Rondje Zeeland

Another day another plan... dat dacht ik op mijn vrijedag. Mijn plan was om zowel over Walcheren,Schouwen Duivenland,Tholen,Bergen op Zoom en Reimerswaal te fietsen. Op de kaart zag
het er leuk uit en het gebied is gevarieerd.
De weersvoorspelling was in de ochtend bewolkt en ronde de middag zon met windkracht 4. Half 8 vertrok ik dan ook richting Walcheren om zo langs de Zeeuwse kust de Oosterschelde kering over te steken richting Renesse. Na Renesse vervolgde ik mijn koers richting Bruinisse waar de wind niet flauw was. Na Brabants Steenbergen via Halsteren naar Bergen op Zoom.
Vervolgens over de oude rijksweg richting Krabbendijke. In Krabbendijke nog even een bezoek gebracht aan Slijterij de fijn proeverij van vriend van Velo Moda ''Marco Wagenaar''. Het laatste stukje rechtdoor richting Goes voelde dan ook weer als thuiskomen van een lange dag werk.




Rondje Zeeland



No comments:

Post a Comment